Kerkelijk bureau

Kerkelijk Bureau.

– voor het doorgeven van alle wijzigingen van adres of telefoon
– het doorgeven van geboorte en doop
– aanvragen of inleveren van attestaties (ook verblijfsattestaties of reisattestaties)
– het regelen van zaken rond een huwelijk.

Kortom voor alle zaken die van belang zijn voor een correcte ledenadministratie

Er is geen wekelijkse zitting. De meeste zaken kunnen prima per mail of telefoon worden doorgegeven.
Voor huwelijk en attestaties is persoonlijk contact wel handiger. Dan kan er per mail of telefoon even een afspraak gemaakt worden.

Het Kerkelijk Bureau werkt met de nieuwe gemeenteindeling in sectie Noord en sectie Zuid.
Dus heb je zaken voor kerkelijk bureau en  woon je in sectie Noord dan moet je bij Aldert Drost zijn en woon je in sectie Zuid dan moet je bij Fenny Witten zijn.

Bureauadres sectie Noord: Aldert Drost
Jacob Marisstraat 70, 7731 MT Ommen.
aldertdrost@telfort.nl  (ngk-mailadres komt nog) of 06-36054632

Bureauadres sectie Zuid: Fenny Witten – Knol
Kwartelstraat 5, 7731 ZZ Ommen.
kb-zuid@ngk-ommen.nl of 0529-456819 / 06-14516659